VERZENDEN

TIP: Ben je overdag niet thuis – laat je bestelling op je werk afleveren - Onze verpakking is vrij neutraal zonder grote bedrijfslogo.

Bezorgkosten naar één adres binnen Nederland:

1. De verzend- en administratiekosten voor bestellingen binnen Nederland van onder de €29,90 bedragen €3,95.
2. Bestellingen binnen Nederland van boven de €29,90  worden GRATIS verstuurd.
3. Maximaal bestelbedrag is € 500.
4. Afleveradres kan geen postbus zijn.
5. De meeste bestellingen worden met pakketpost van PostNL verstuurd.
6. Wij streven om bestelllingen, na het ontvangen van de betaling, op de eerst volgende werkdag te verzenden.

Bezorgkosten naar één adres buiten Nederland binnen de EU / m.u.v Verenigd Koningkrijk :

1. De verzend- en administratiekosten voor bestellingen binnen België, Duitsland, Frankrijk, Italië (exclusief San Marino & Vaticaanstad), Spanje (vaste land), Portugal,Verenigd Koningkrijk (vaste land) & Polen van onder de € 59 bedragen € 6,95. 
2. Bestellingen voor bezorging buiten Nederland van boven de € 59 worden GRATIS verstuurd.
3.Minimum bestelbedrag voor buiten Nederland is € 29,95 – Maximaal bestelbedrag is € 500. 
4. Afleveradres kan geen postbus zijn.
5. Wij proberen uw bestellingen binnen 2 dagen te verwerken. Internationaal transport / post bedraagt 3 tot 6 werkdagen.
6.Recht van retour voor internationale bestellingen is 21 dagen van verwerkingsdatum. De kosten van het retour zenden komen voor je eigen rekening. Zie retourneren voor overige voorwaarden.

Verzendinformatie

1. Wij verzenden naar adressen (geen postbussen) in Nederland, België en diverse landen binnen de EU.  
2. Voor verzending buiten boven genoemde landen alleen in overleg: Graag per e-mail contact opnemen voor verzend mogelijkheden en kosten: e:info@statementpieces.nl
3. Afhankelijk van het aantal en de grootte/waarde van de artikelen verzenden wij de bestelling per brievenbus- of pakketpost: Wij sturen via Post.NL of DHLforyou.
4. De koper is verplicht de geleverde goederen onmiddellijk na ontvangst te inspecteren en daarbij gebleken gebreken onmiddellijk schriftelijk per post of e-mail te melden.

Verwerking verzending
1. Wij streven om bestellingen na het ontvangen van de betaling binnen 1 - 3 werkdagen te verzenden. Meestal worden bestellingen op de volgende werkdag verstuurd. Voor alle andere landen  binnen 10 dagen. Voor beide landen geld een maximum van 30 dagen levertijd.
2. Bestellingen worden pas verwerkt en verstuurd naar of ontvangst van uw betaling of bevestiging en goedkeuring van Afterpay. Goedkeuring van Afterpay neemt één werkdag in beslag. Wilt u snel binnen Nederland uw bestelling ontvangen adviseren wij om met IDeal te betalen.
3. Wij verzenden een e-mail zodra de bestelling is aangeboden bij de TNT, Post.nl of DHLforyou.
4. Mocht bezorging binnen 5/ 10 werkdagen niet mogelijk zijn dan nemen wij per e-mail contact op.
5. StatementPieces.nl is niet aansprakelijk indien het afleveradres voor de bestelling niet juist is doorgegeven.
6. Levering naar meerdere adressen alleen in overleg.

De meeste pakketten worden verstuurd met Post.NL

Pakketbezorging
Pakket ontvangen? U kunt nu met uw postcode en huisnummer, tot drie dagen vooruit, bekijken hoe laat u de chauffeur voor pakketbezorging kunt verwachten. Klik hier voor Pakket ontvangen van Post.nl

Post.NL Schema
1e pakketbezorging   2e pakketbezorging
dinsdag                    woensdag
woensdag                 donderdag
donderdag                 vrijdag
vrijdag                       zaterdag *
zaterdag                   maandag
* rembourszendingen worden bij vergeefse aanbieding op vrijdag nu ook op zaterdag bezorgd.

Wat is MijnPakket?
Track & trace van al je te ontvangen pakketten
Tweede bezorging wijzigen als je niet thuis was
Alle functies altijd bij de hand via de gratis app
Klik hier voor MijnPakket van Post.nl

Niet thuis
U kunt met uw postcode en huisnummer, tot drie dagen vooruit, bekijken hoe laat u de pakketbezorger kunt verwachten. Wanneer we een pakket niet bij u kunnen afleveren bieden we het standaard aan bij uw buren. Als de pakketbezorging ook niet lukt bij uw buren, dan zult u een bericht van de bezorger ontvangen. Op dit bericht staat een 'niet-thuis-code'. Met deze code kunt u op de website https://mijnpakket.postnl.nl/inbox een keuze maken voor een tweede pakketbezorging op een dag, tijdvak en locatie dat u beter uitkomt.

Pakket afhalen
Indien u en uw buren bij de tweede aanbieding niet thuis zijn en u uw pakket niet hebben kunnen ontvangen, dan kunt u met het bericht van de bezorger de zending ophalen op één van de PostNL Postkantoren. U heeft hiervoor drie weken de tijd. Daarna gaat de zending retour naar de afzender. Als u uw zending op gaat halen dient u zich altijd te legitimeren.

Vind een Postkantoor in de buurt
Geen bezorging bij de buren?
Wilt u geen bezorging bij de buren, dan kunt u de afzender vragen om 'alleen huisadres' op het pakket te vermelden. In dat geval bieden we het pakket alleen bij u aan. Pakketten onder rembours, of met verhoogde aansprakelijkheid worden niet bij de buren bezorgd. Deze pakketten worden wel een tweede keer bij u aangeboden. Bent u bij een tweede poging ook niet thuis, dan kunt u met het bericht van de bezorger de zending ophalen bij één van de PostNL Postkantoren.

Uw pakket laten bezorgen bij een PostNL Postkantoor
Wie winkelt op internet hoeft niet meer thuis te blijven om de bestelling in ontvangst te nemen. U kunt er bij uw bestelling ook direct voor kiezen uw pakket te laten bezorgen bij een PostNL Postkantoor. Zo bepaalt u zelf waar en wanneer u uw bestelling ophaalt. Bijvoorbeeld ’s avonds bij de supermarkt of op één van de andere PostNL Postkantoren. U heeft de keuze uit meer dan 2000 Postkantoren die zich bevinden op goed bereikbare locaties met ruime openingstijden. Er is er altijd wel één in de buurt.

Legitimatiebewijs
U dient bij het ophalen van uw pakket altijd een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
  • Youtube
  • Statementpieces.nl Blog
  • Wat een leuke webshops
  • www.FlyersOnline.nl
  • Pinterest
  • Nederland in Bedrijf
  • Shop Diva
  • Instagram
  • WeLoveWebshops
  • Sweet7
  • Nature Bijoux
  • Google plus
© 2010 - 2017 StatementPieces.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van sessie cookies. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.